Am rupt fermoarul rucsacului, mi-l puteti repara? Am pus o greutate prea mare in rucsac si mi s-a descusut o bareta, se mai poate face ceva, imi place foarte tare rucsacul si nu as vrea sa renunt la el, il port in fiecare zi?
Da, am primit si acest tip de intrebari si ne bucuram ca au venit pentru ca este o ocazie perfecta sa-ti spunem si tie ca da, reparam rucsacul, geanta sau chiar gentile pe care le-ai luat de la noi, chiar daca a trecut o perioada de timp semnificativa, cateva luni chiar, de cand le-ai cumparat.
Scopul nostru este ca tu sa te bucuri de produsele noastre cat mai mult timp, pentru ca intr-adevar sunt frumoase si unice.
Dupa cum probabil ai vazut lucram la comanda, in sensul ca noi avem modelele in magazin, tu intri, iti alegi poseta care iti place, ne contactezi si stabilim impreuna ce culoare si ce material sa aiba aceasta, astfel incat sa fie exact asa cum ti-o doresti.
Ei, bine, zilele acestea ne-a sunat o clienta ingrijorata ca a rupt fermoarul rucsacului si ca ii pare foarte rau pentru ca deja facea parte din tinutele ei si nu ar putea renunta la el.
Nu o puteam lasa asa, nu?, asa ca i-am zis sa ne trimita rucsacul si vom rezolva problema, GRATIS, pentru ca este una din clientele noastre fidele.
Cum a decurs procedura? Simplu, clienta a trimis rucsacul, a doua zi a ajuns la noi si tot in ziua in care a ajuns, a si plecat inapoi spre clienta, pentru ca in cateva ore am reusit sa-l reparam si sa avem grija ca in urmatoarea zi sa ajunga la clienta.
Imediat ce a primit rucsacul, ne-a sunat sa ne multumeasca pentru promptitudine si pentru seriozitate si sa ne spuna ca rucsacul arata ca nou.
Trebuie sa recunoastem ca acest feedback ne-a facut ziua mai frumoasa, in fond, este o dovada in plus ca ne ducem la bun sfarsit treaba si ca scopul nostru de a pune nevoile clientului pe primul loc este mereu atins. Si suntem convinsi ca si noi i-am inveselit ziua.
Iar acest lucru il facem indiferent de produsul pe care l-ai comandat, fie ca este poseta, geanta office, geanta barbateasca sau orice alt model, singura conditie de care trebuie sa tii cont este accea ca produsul trebuie sa fie un produs pe care l-ai comandat anterior de la noi, reparam doar produsele noastre.
Daca s-a rupt fermoarul, s-a desprins inchizatoarea sau s-a descusut bareta sau alte probleme de acest fel, nu-ti face griji, pentru ca nu trebuie sa renunti la geanta, trebuie doar sa ne contactezi si problema este rezolvata. Foarte tare, nu?
Nu esti inca un client Alesa.ro? Atunci intra in magazin sa vezi toate modelele de posete, rafturile nu sunt niciodata goale, suntem nerabdatori sa vedem ce geanta iti place si ce culoari ai ales pentru ea.
Nu uita ca noi iti facem geanta pe care ti-ai dorit-o dintotdeauna si doar ai vazut ca pastram legatura cu clientii nostri, asa ca te asteptam si pe tine sa faci parte din grupul nostru!
2 Comments
Buna ziua . Reparati si ce nu este cumparat de la voi? Contra cost bineinteles. Multumesc.
Buna, Ioana,
In cazul in care produsul este achizitionat de la noi si apare necesitatea unei reparatii, rezolvam cu placere. Nu oferim servicii de reparatii pentru posetele achizitionate din alte parti