Press "Enter" to skip to content

Gentile Guess si o istorie a brand-ului

Geanta GuessNu cred ca are nevoie de vreo prezentare anume, insusi numele spune totul, Guess este unul dintre cele mai cunoscute branduri in materie de imbracaminte si accesorii, cu precadere genti. Orice femeie pasionata de stil si de fashion are cel putin o geanta Guess.

Dar cum a aparut Guess si cum s-a extins?

Compania a fost lansata in 1981, in America, de Paul Marciano si cei trei frati ai sai: Maurice, Georges si Armand. Cei patru au locuit in Franta, in Marseille, pana in 1977, cand s-au mutat in Los Angeles. Surprinzator, nici unul dintre ei nu avea vreun un background in moda. Ba chiar mai mult, tatal, bunicul si strabunicul lor au fost rabini. Prima legatura cu moda a lui Paul Marciano? A lucrat ca vanzator intr-un magazin de jeansi in Franta. Apoi si-a lansat, tot in Franta, un brand de haine. Dupa care s-a mutat in Los Angeles. Si, de aici, totul e istorie.

Iata cateva informatii pe care probabil nu le stiai:

-Cum au ales numele brandului? Guess (“ghiceste”) suna incitant – si-apoi, cand vezi numele, nu poti sa nu te intrebi: “Guess what?” (“Ce sa ghicesc?”).

-Prima pereche de jeansi lansata de Guess se numea Marilyn si era un model sexy, slim fit. Celor de la Bloomingdale’s le-a placut designul si au comandat 24 de perechi.

-La inceput, Guess nu-si permitea sa plateasca modele celebre sau staruri pentru reclame, asa ca a ales sa lucreze cu cele la inceput de cariera. Si, totodata, le-a ajutat sa se lanseze. Nimeni nu ghicea atunci ca vor ajunge celebre. Printre ele se numara Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Laetitia Casta sau Eva Herzigova. Pentru a marca aniversarea de 30 de ani a brandului, Claudia Schiffer a pozat din nou pentru Guess.

-In 1984, Guess a lansat primele ceasuri. Apoi zona de accesorii, s-a imbogatit cu iconicele bijuterii Guess.

-Gentile Guess sunt celebre in toata lumea. Atat de celebre incat, in cadrul competitiei The Independent Handbag Designer Awards, exista o categorie numita All About the Logo by Guess Handbags. Designerii trebuie sa trimita trei ilustratii care sa reprezinte viziunea lor despre geanta Guess. Castigatoarea din 2015 a fost Mary Lai, care a propus un model din denim.

-Guess sprijina educatia. Prin Guess Foundation si in colaborare cu Fashion Institute of Design & Merchandising (FIDM), Guess ofera anual, pentru doi studenti talentati, burse care acopera toate cheltuielile pentru un an scolar. “Cred ca nimic nu este mai valoros decat o minte creativa care are acces la educatie. Iar Guess Scholars Program este inca un mod prin care sustinem noile talente in moda”, a spus Paul Marciano.

-Guess depaseste granitele de orice fel, geografice, lingvistice, culturale si devine un brand international.Extinderea Guess catre statusul de brand global s-a realizat in trei regiuni strategic selectionate: Regiunea 1: America de Nord, America Centrala si America de Sud; Regiunea 2: Europa si Orientul Mijlociu; Regiunea 3: Asia si Australia.

-Designerii Guess calatoresc in intreaga lume pentru a-si lua inspiratia din diverse locuri si culturi, adaugand acestora ADN-ul brand-ului Guess.

-Guess inseamna senzualitate, indrazneala, tinerete, incredere in sine, distractie, socializare. Guess defineste un stil de viata, cel al persoanelor sensibile, dar de ajuns de curajoase incat sa isi asume riscuri.

-Brand-ul este promovat la nivel international prin intermediul unei intense campanii publicitare. -Ambasadorii Guess de-a lungul timpului au fost: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Drew Barrymore, Laetitia Casta, Valeria Mazza si multe alte personalitati.

-Consumatorii Guess sunt tinerii cu varsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani, care tin cont de trend-urile din moda.

-Modelele adresate femeilor sunt pline de culoare si au design deosebit, iar cele pentru barbati se axeaza pe functionalitate, calitate si materiale atent selectionate.

Fara indoiala, Guess este un brand a carei principala caracteristica este calitatea, iar modul in care se dezvolta cu fiecare an, este o dovada in acest sens. Gentile, ceasurile si toate celelalte produse marca Guess sunt tot mai cautate, mai ales in randul tinerilor.

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Arata
Ascunde