Daca inainte in industria gentilor de lux strategiile de publicitate aveau ca baza punerea in evidenta a marcii, iata ca acum viziunea lor sa schimbat radical.
Stiai ca semnul distinctiv al luxului in materie de genti nu-l mai reprezinta logo-ul ? Bine, sa nu va ganditi ca acesta a disparut de tot. Potrivit “Financial Times” marile branduri de lux nu mai afiseaza marca la vedere.
Gentile de lux produse de marile case de moda au devenit foarte cunoscute, de aceea acum designerii mizeaza pe calitatea finisajelor, materiale rafinate, detalii epresive , lucruri care sunt usor de indentificat.
Acum sincer, orice pasionata de fashion poate sa recunoasca o geanta Birkin de la Hermes sau un plic de la Chanel fara ca pe aceaste logoul sa fie principala atractie vizuala.
Iata ce spun oamenii din fruntea marilor companii producatoare de genti de lux…
Preşedintele grupului italian Tod’s a ales ca gentile sale să aiba un logo în relief în piele, destul de discret.
Thomas Maier, desigenrul de la Bottega Veneta a spus că de îndată ce a preluat conducerea artistică a eliminat orice element care ar fi distras atenţia de la produs.
Emanuele Molina Carminati, presedinte al companiei de produse din piele italiene Valextra, spune ca cei bogati au “gasit satisfactie in redescoperirea luxului privat”.
In timp ce alte branduri au realiniat strategiile lor pentru a satisface cerintele recesiunii globale cu privire la recunoasterea brandului dupa infrumusetarea simplificata cu accent pe forma si finisaj.
„În trecut, designerii au dus încărcătura de logouri la extrem, iar astăzi, într-o lume dominată de designul grafic, cuvintele şi literele nu mai sunt singura modalitate prin care o piesă poate demonstra apartenenţa ei la un brand anume“, este de părere editorul de modă Naomi Attwood, de la cotidianul britanic „The Independent“.
Luxul nu se democratizeaza, dar gaseste noi modalitati prin care se reinventeaza pentru a fi cumparat .
Be First to Comment